woensdag 5 februari 2014

Onze manier van werken

  • Ons uitgangspunt is altijd de werkwijze van uw organisatie. Waar nodig vullen we deze aan met onze eigen beproefde procesverbeteraanpak. Hiermee realiseren we een werkwijze die past bij uw organisatie en uw medewerkers. Dus een aanpak die uw organisatie verder helpt, ook nadat wij onze opdracht hebben afgerond.
  • Met onze continue verbeteraanpak kunnen management en medewerkers  zelf de verbeterruimte ontdekken door:

    • Gezamenlijk ambities te definiĆ«ren
    • Prestaties te meten
    • Verbeteringen te realiseren
    • Deze verbeteringen te verzilveren, zodat er ook daadwerkelijk winst wordt gerealiseerd.
    Deze continue verbeteraanpak garandeert dat de verbeteracties in lijn zijn met de ambities van de organisatie.
    • In veel verandertrajecten zien we dat organisaties via procesverbetering het gedrag van mensen binnen de organisatie proberen te veranderen. Wij geloven hier niet in. In onze verbeteraanpak geven wij daarom veel aandacht aan de inrichting van resultaatgericht sturen in combinatie met een resultaatgerichte sturing van klant-tot-klant processen. Alleen op deze manier verandert het gedrag binnen de organisatie. Elke medewerker weet wat zijn bijdrage is aan de klantbeleving en handelt daar ook naar. Dit leidt tot enthousiaste klanten en enthousiaste medewerkers.

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten